Minne som barn

Efter middagen tog flickorna en dusch och jag klippte Amelias hår något kortare för hon hade lekt/rullat med sitt hår så blev det tunnare om topparna. Suck..  Hon hade rätt långt hår men nu e det lite långt över skulderna och det ser tydligen bättre ut. Hon ser friskare nu än med tunna toppar förnyligen.

Har ni upplevt liknande med era barn? Eller du själv?  

Själv klippte jag både mitt hår och min lillebrors när vi var små så mina föräldrar blev chockade och besvikna. Våra hår fick klippas ordentligt så det blev næstan snaggat :0  

Kanske någon av er gjort det samma som liten?
Bara inte jag e den enda i världen som gjort det.. Oj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0