Åhhh...

Hej kära läsare!!

Jag har inte varit härinne på ett tag, ingen inspiration och har inte tid att sitta framför datan men jag försöker blogga så gott jag kan. 

Har varit på semester till Sverige med flickorna. Tog nattåget den här gången. Det gick rätt lättare, för förra gången vi åkte var på hela dagen så flickorna blev rastlösa pga den långa vägen.
Jag var glad att komma till mitt "riktiga" hemland, som jag inte sett på två långa år, och vi kom äntligen iväg dit. Besökte mina kära föräldrar och mina prinessor glada att se mormor och morfar. Tog en liten tur upp till min farmor också och var där två dagar innan vi åkte hem igen. 

Ska visa några bilder från Sverige senare. 
 
Ha en fin dag!

Hör av mej snart jag får tid till det.

Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0