Solskin

Härlig väder idag :)

Det har blivit varmare de två dagar nu, skönt.. Men snart går vi över till hösten, uhm... Och höstliga färger är ju fina som jag gillar, fast sommar och vinter tycker jag bäst om.

Vi skulle till PC-klub idag men minsta dotter D var trött så hon la sig och sov. Min B fick åka dit utan oss. Han skulle fixa med hemsidan inne i den bärbara data som han tagit med dit.
D vaknade 1 och en halvtimme senare. Och sen var vi ute en stund i det sköna. 
Nu lekar flickorna :) och ser en barnfilm samtidigt. 

Nu må jag gå för jag ska börja med middag, det blir hamburgare och pommes frittes. Gott!! Vad glad blev flickorna att höra det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0